Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
whipii
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Su Helmi 07, 2010 6:07 pm |
|
 |
| Ponihöperö |
 |
|
itsekkin ostin häntä nauhoja  ja äitini keksi g-nelosille uuden nimen ... delni = DELffiini + poNI 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Parasol
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Su Helmi 07, 2010 6:32 pm |
|
 |
| Vakkari |
 |
|
Rupesin harkitsemaan, että jos joskus laittais poneille rusetit kun ne näyttävät muiden kuvissa niin söpöiltä. Tänään piirsin muutes pitkästä aikaa ponikuvan 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CherrySong
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 1:52 am |
|
 |
| Elää poneille |
 |
Liittynyt: Su Maalis 01, 2009 12:30 am Viestit: 979 Paikkakunta: Oulu
|
|
| Ylös |
|
 |
|
nightmare_pony
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:53 am |
|
 |
| Foorumieläjä |
|
Ihan kauheeta!!! Miten Hasbro kehtaa julkaista tuollaista nimissään.  Ja nuo ponit on kuitenkin vauvoja tuossa.
|
 |
|
Mosa
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 6:14 pm |
|
 |
| Elää poneille |
 |
Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 9:41 pm Viestit: 826 Paikkakunta: Joensuu
|
|
Enpä kyllä enää yhtään ihmettele miks ponien suosio on pudonnu. Enkä kyllä tiedä kummasta olin enemmän järkyttyny, nykypiirrettyjen laadusta vai ylipäätään tarinan laadusta. Tai tosiaan röyhtäileviä yksisarvisia? Huh.. Oon vaan järkyttyny. Mut kai toi sit puree nyky lapsiin?
_________________ Uudistunut Pikku Ponimaa!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Cide85
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 6:34 pm |
|
 |
| Elää poneille |
 |
Liittynyt: Su Heinä 22, 2007 8:58 pm Viestit: 720 Paikkakunta: Oulu
|
|
Minusta ylipäätään on huono idea että poni vauvat "konttaavat" eiväthän hevos varsatkaan konttaa alunperin, ja ponien pitäisi omasta mielestäni enemmän muistuttaa oikeita hevosia/poneja kuin ihmislapsia... Minuun koko ajatus ei ylipäätään vetoa yhtään.
Muutenkin ei nykyajan lapsille tarkoitetut animaatiot ole enää laisinkaan samanlaisia kuin aikoinaan, silloin oli oikeita seikkailuita, eikä vain ja pelkästään kyse siitä että minkälaiset juhlat tällä kertaa pidetään, mikä omasta mielestäni on varsin tylsää, enkä varmasti olisi tälläisistä poniseikkailuista omassa lapsuudessani pitänyt läheskään niin paljon kuin noista vanhoista...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hirmu
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 6:57 pm |
|
 |
| Suupaltti |
 |
Liittynyt: To Heinä 30, 2009 9:40 am Viestit: 192 Paikkakunta: Kemi
|
^ Komppaan ihan kaikkea Kaiken lisäksi nuo naamat muistuttaa ainakin minun mielestäni enemmän jotakin suurisilmäisetä hyönteistä kuin ponia tai muutakaan söpöä. Suorastaan surettaa 
_________________ Epähuomiossa nielaisin itseni.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Maynelli
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:24 pm |
|
 |
| Foorumieläjä |
 |
Liittynyt: Pe Loka 19, 2007 8:21 pm Viestit: 523 Paikkakunta: Lissabon, Portugali
|
Cide85 kirjoitti: Minusta ylipäätään on huono idea että poni vauvat "konttaavat" eiväthän hevos varsatkaan konttaa alunperin, ja ponien pitäisi omasta mielestäni enemmän muistuttaa oikeita hevosia/poneja kuin ihmislapsia... Tätä samaa olen miettinyt joskus, kun olen näitä uusia ihmeellisiä nukkevauvanlailla toimivia poneja kaupassa nähnyt. En olisi ikinä ikinä itse halunnut pienenä lelua, joka on nuken ja ponin sekoitus. Muutekin minulle olivat kaikenlaiset pikkueläimet rakkaampia kuin nuket ym. ihmishahmot. Komppaan Cide85:ä myös tuossa animaatiojutussa. En muuten katsonut kuin kaksi-kolme minuuttia tuota ensimmäisen linkin videota, G1-vakaumukseni esti jatkamasta.
_________________ Il sogno è la parte più concreta della vita.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
whipii
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:59 pm |
|
 |
| Ponihöperö |
 |
|
|
Kamalaa ö_ö hattu jos tämä ei ole pyhäin häväistys niin mikä on ?
edittiä jollain oudolla tavalla pärskivä sarvipää oli söpö :3
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Parasol
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:59 pm |
|
 |
| Vakkari |
 |
|
|
Minusta nuo ovat leluina söpöjä, mutta tuo animaatio on aikas kamala.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rentunruusu81
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 10:09 pm |
|
 |
| Melkein jo itsekin poni |
 |
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 9:24 pm Viestit: 1528 Paikkakunta: Kotka
|
|
Mä veikkaan että nämä uudet on tarkoitettu entistä nuoremmille lapsille, onhan se totta että nykyään lapset lopettavat leikin yhä vain aiemmin. Eli tästä systä Hasbro suuntaa ponit nuoremmille, kun taas LPS on hieman vanhemmille lapsille. Sääli tuo suuntaus sinänsä, nuo tarinat toimii alle 5v, itse kyllä sanoisin että 2v katsoisi noita (ainakin näkisin tutun lapsen noita katsovan).
_________________ G3 poneja 419 ja Ponyvilleja 46
G3-sivuni Schleich & Procon
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Filthy
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Pe Helmi 12, 2010 3:43 pm |
|
 |
 |
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 9:40 pm Viestit: 1129 Paikkakunta: Vantaa
|
Törmäsin eräällä jenkkiläisellä kissaforumilla yllätäen ponikeräilijään.  Pitääkin muistaa kysäistä onko hän mahdollisesti joku Arenalta.
_________________ "What doesn't kill you will make you wish it had.."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
S-M-R-T
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: Pe Helmi 12, 2010 5:00 pm |
|
 |
| Suupaltti |
 |
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 10:05 pm Viestit: 171 Paikkakunta: Lahti
|
Vilkaisin noita videoita ja järkytyin.. Vaikka ne olisivat tarkoitettu pienemmille lapsille, niin kai nyt joku taso edes voisi olla.. En edes pysty kuvailemaan miten väärin tuo on.. Mitä muuten luulette, oliko se vahinko vai onko joku noista idioottitekijöistä tehnyt muka researchia, kun Sweetie Belle teki sarvellaan kuplan niin kuin siinä vanhassa piirretyssä? Epäilen että kukaan on siitä välittänyt että ponisarjoja on ollut ennenkin..
_________________ I am so smart, I am so smart! S-M-R-T.. I mean, S-M-A-R-T! | Worst Blog Ever.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Zanthu
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: La Helmi 13, 2010 3:42 pm |
|
 |
| Ponifanaatikko |
 |
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 4:49 am Viestit: 235 Paikkakunta: Tampere
|
Sain valitusketjussa valittelemani Baby Gustyn pyllyn liimattua kokoon ja nyt se näyttää melkein siedettävältä...  ps. hyi kamala nuo uudet videot  Missä vaiheessa Hasbro on siirtynyt järkyttävälaatuiseen flash-animaatioon?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pinkie Pie
|
Viestin otsikko: Re: Yleistä poni höpönlöpöä Lähetetty: La Helmi 13, 2010 6:25 pm |
|
 |
 |
|
^ Tosiaan, hyvin olet tuon saanut korjattua ja poni näyttää minusta oikein sievältä.  Todella ikävää, että ponin viat oli jätetty kuvailematta, mutta jos ajattelee tuon ponin arvoa noin yleensä, olisi kyllä ollut todellista tuuria saada se tuohon hintaan virheettömänä. Minulle tuli Ebaystä ostamani häntänauhat, ihania:  
|
|
| Ylös |
|
 |